“Bij Team Service maak je het verschil.” Teamleider Teddy vertelt

Wie binnenkomt bij Team Service, merkt het meteen: hier hangt een open en energieke sfeer. Teamleider Teddy straalt als ze over haar werk vertelt. “Wat ik het mooiste vind? Dat ik écht iets voor klanten kan betekenen. Of het nu gaat om een verzekering voor een nieuwe auto, een woning of het begeleiden bij een schademelding, wij gaan altijd voor de beste klantenservice.”
Uitdaging in elke dag
De gesprekken zijn vaak positief, maar kunnen soms ook uitdagend zijn. “Als een klant belt na een ongeluk, kunnen emotiesduidelijk naar voren komen. Dan is het aan ons om écht naar de klant te luisteren en de klant mee te nemen door stap voor stap uit te leggen wat er gaat gebeuren. Met als doel: een fijne afsluiting. Daar zit de uitdaging: ook iemand die verdrietig of boos is geruststellen en met een fijn gevoel het gesprek kunnen laten afsluiten."
Team Service zet daarbij vaak een stapje extra. “We sturen bijvoorbeeld een handgeschreven kaartje of een kleine attentie. Soms kan dat zó gewaardeerd worden door een klant, ook al is het een klein gebaar. Zulke dingen geven mij en mijn collega’s ook energie.”
Flexibel werken
Bij Team Service werk je flexibel. We zijn bereikbaar van 8:30 tot 20:30 uur. Teddy: “Je draait bij ons ook avonddiensten. Dan werk je vanuit huis en heb je ’s ochtends vrij. We werken graag op kantoor, maar thuiswerken is ook mogelijk. Dat stemmen we met elkaar af. Dat maakt het werk goed te combineren met je privéleven.”

Opleiding en doorgroeimogelijkheden
Een achtergrond in verzekeringen is niet nodig. Voor deze functie heb je 2 certificaten nodig: Wft Basis en Wft Schade Particulier. Geen zorgen: wij begeleiden je met oefentoetsen, trainingen, video’s en persoonlijke coaching. Zodra je de diploma’s hebt, mag je zelf klanten adviseren. En ook daarna blijft er volop ruimte om te leren en door te groeien.
Een hecht team en waardering
Wat je bij Service kunt verwachten als je binnenkomt? In ieder geval een goede sfeer binnen het team. De gemiddelde leeftijd is rond de 25 jaar. Het is een hechte groep en we helpen elkaar waar we kunnen. Service is gewoon het leukste team 😉. Het voelt als een warm bad waar we voor elkaar klaarstaan. Je maakt een verschil als je hier werkt. Dat is wat we belangrijk vinden.” Daarnaast zijn er leuke bedrijfsfeestjes, en op speciale dagen zoals Valentijnsdag, staat er een gebakje of kaartje klaar. Dat geeft een gevoel van waardering.
Werken bij Promovendum is werken met plezier
Lijkt het jou ook leuk om klanten te helpen, in een hecht team te werken en volop te groeien? We kunnen op onze Afdeling Klantenservice altijd versterking gebruiken. Daarnaast hebben we ook een aantal andere vacatures openstaan. Word jij onze nieuwe collega?