Team Klantenservice

Team Klantenservice

Bij Promovendum werken we graag hard. En tegelijkertijd proberen we een glimlach te toveren op het gezicht van onze klanten. De afdeling die hier het beste in is? Klantenservice natuurlijk! Dagelijks is deze afdeling druk bezig met het beantwoorden van uiteenlopende vragen van klanten. Telefonisch, maar ook via chat en per e-mail. Altijd met één doel voor ogen: tevreden klanten, mét een glimlach.

Vacatures Klantenservice

Hier gaan jullie voor

Klantenservice weet als geen ander wat er speelt bij onze klanten. En helpt klanten waar nodig. Of het nu gaat om een autowijziging of uitleg over het eigen risico. Om klanten van deskundig advies te voorzien, hebben al onze 23 klantadviseurs hun Wft diploma’s op zak. Vragen van klanten beantwoorden we altijd zo duidelijk mogelijk. Hiervoor schakelen we regelmatig met andere afdelingen. Ook zetten we samen altijd dat stapje extra, door bijvoorbeeld een kaartje of attentie naar de klant te sturen. Wij zijn pas tevreden, als de klant dat ook is.

Past deze afdeling bij jou?

Voor onze collega’s willen we altijd de beste zijn. Daarom gaan we elke dag voor een beetje meer, leuker én beter. Met opleidings- en doorgroeimogelijkheden willen we je helpen om het beste uit jezelf te halen. Want doorgroeien, dat heb je bij ons helemaal zelf in de hand. Wie weet wordt je teamleider of senior klantadviseur. Of groei je door naar een compleet andere afdeling. Trek dus zeker je ‘stoute’ schoenen aan en waag die sprong!

Een aantal van jouw collega's

Teddy

Teamleider klantcontact

Irene

Klantadviseur

Daniël

Medewerker intake klantadvies

Priscilla

Klantadviseur

Rebecca

Supervisor klantadvies

Charlotte

Klantadviseur

Youri

Klantadviseur

Lydia

Klantadviseur

Claudia

Medewerker intake klantadvies

Dick

Manager klantcontact

Mouna

Klantadviseur

Priscilla

Klantadviseur

Ciska

Klantadviseur

Laura

Klantadviseur

Waarom Promovendum? Zij kunnen het weten!

Ik vind het heel mooi om te zien hoe snel je hier iets leert. Op dag 1 heb je waarschijnlijk weinig verstand van verzekeringen, terwijl je een maand later een klant helpt met zijn volledige verzekeringspakket.

Teddy, Teamleider klantcontact

Vanaf de eerste dag al gelijk op mijn plekje. We hebben een heel leuk en gezellig jong team. Nog steeds val ik van de ene positieve verbazing in de andere. Alles is top geregeld!

Rianne, Klantadviseur

Naast hard werken vinden wij het op het serviceteam ook belangrijk om eens een babbeltje te maken. Zo vinden wij een goede werksfeer een must. Er zijn al genoeg vriendschappen ontstaan binnen ons team. Zo werk je dus niet alleen in een leuke groep collega’s, maar ook misschien met je toekomstige vriendengroep.

Mila, Klantadviseur

Ik mag deel uitmaken van het leukste team! Namelijk het serviceteam! Wij zijn het eerste aanspreekpunt voor (bestaande) klanten. De vragen lopen ontzettend uiteen, zo is geen dag hetzelfde! Afwisselend, dynamisch en vooral heel erg gezellig!

Mandy, Klantadviseur