7 redenen waarom werken bij Team Klantenservice leuker is

Promovendum
Gepubliceerd op
11.422 keer gelezen

Ja, dit team staat altijd voor je klaar! Of je nu een klant bent of een collega, zij helpen je verder en geven je de informatie waar je naar op zoek bent. En voor de klant kan dat via de telefoon, chat, e-mail of de socials. En wij? Wij lopen het liefste even langs bij dit gezellige team. Dat klinkt allemaal wel leuk, maar is dat ook echt zo? Dit zeggen zij er zelf over.

Daarom is werken bij Team Klantenservice leuker: 

  • Variatie. Er zit altijd verschil in de vragen die wij krijgen. Natuurlijk komt het ook voor dat dezelfde vragen worden gesteld, maar in de meeste gevallen zit er veel variatie in. Ons team heeft een breed scala aan werkzaamheden. Je beantwoordt niet alleen inhoudelijke vragen over de dekking van de verzekering, maar je helpt ook bij vragen over een schadedossier. Als je denkt dat je alles al hebt gezien of gehoord, komt er altijd wel weer een klant met een bijzondere situatie. Hierdoor blijft het werk erg interessant!
  • Energie door het dak. Wij halen als team echt energie uit het blij maken van klanten. Het geeft vooral een echte energieboost als je de klant helemaal fan maakt en zij het gesprek zeer tevreden afronden. Natuurlijk helpen de leuke uitjes en borrels, soms ook op het dakterras, erg mee  ðŸ˜œ.
  • Teambonding. Bij het Team Klantenservice vinden we ‘teambonding’ een must. Dat maakt het juist ook zo leuk met elkaar. Elk jaar hebben we een teamuitje waarbij het inmiddels traditie is geworden om naar de Efteling te gaan. Daarnaast hebben wij een groep sportieve collega’s die elke 2 weken ook een uitje naar de paddelbaan organiseren. En natuurlijk de gezellige borrel op vrijdag. 
  • Sugar babe. Naast de koffie, thee, water, sapjes etc. is er altijd iets lekkers op onze afdeling. We hebben een zeer geliefde snoeppot. Een ‘no-go’ is dan ook een lege snoeppot! En natuurlijk ook koffie halen zonder gezellig kletspraatje of niet meegaan met onze gezellige uitjes. 
  • Leuk weetje. Op de afdeling hebben wij geen muziek op staan, omdat wij het belangrijk vinden om onze klanten goed te verstaan. Het is daarnaast ook niet prettig voor een klant om muziek op de achtergrond te horen gedurende het gesprek. Dat klinkt saai, maar muziek is ook helemaal niet nodig bij ons. We hebben een aantal collega’s die de werkvloer opfleuren met hun geneurie 🎵. Je hoeft maar even rond te lopen en je weet wie er allemaal kunnen neuriën. Nu nog ontdekken welk nummer het eigenlijk is.
  • Service centraal. Team Klantenservice is het eerste aanspreekpunt van klanten. Wij halen veel input uit onze gesprekken. Met deze input kunnen we bijvoorbeeld helpen bij het verbeteren van de website of processen. Wij zijn vaak het schakelpunt van verschillende afdelingen naar de klant. We hebben daarom een goede samenwerking met vrijwel alle afdelingen binnen het bedrijf. Dat maakt het ook zo leuk.
  • Op en top Team Klantenservice. Daar kunnen we kort over zijn: gezellig, enthousiast, behulpzaam en positief.

Nou, hier hoeven we niets meer aan te voegen. En als jij nou denkt, wat een leuk team, daar wil ik mee werken! Bel je ons dan even?

Solliciteer op één van onze vacatures in Dordrecht!
Je kan direct solliciteren. Check onze vacatures. Je kunt ook altijd een open sollicitatie sturen. Wij zullen je met open armen ontvangen. Een goed kopje koffie of thee is nooit weg  toch? ☕