Service

Medewerkers aan het werk

Bij Promovendum werken we graag hard. En tegelijkertijd proberen we een glimlach te toveren op het gezicht van onze klanten. De afdeling die hier het beste in is? Service natuurlijk! Dagelijks is deze afdeling druk bezig met het beantwoorden van uiteenlopende vragen van klanten. Telefonisch, maar ook via chat en per e-mail. Altijd met één doel voor ogen: tevreden klanten, mét een glimlach.

Vacatures bekijken

Hier gaan jullie voor

Service weet als geen ander wat er speelt bij onze klanten. En helpt klanten waar nodig. Of het nu gaat om een autowijziging of uitleg over het eigen risico. Om klanten van deskundig advies te voorzien, hebben al onze 23 klantadviseurs hun Wft diploma’s op zak. Vragen van klanten beantwoorden we altijd zo duidelijk mogelijk. Hiervoor schakelen we regelmatig met andere afdelingen. Ook zetten we samen altijd dat stapje extra, door bijvoorbeeld een kaartje of attentie naar de klant te sturen. Wij zijn pas tevreden, als de klant dat ook is.

Past deze afdeling bij jou?

Voor onze collega’s willen we altijd de beste zijn. Daarom gaan we elke dag voor een beetje meer, leuker én beter. Met opleidings- en doorgroeimogelijkheden willen we je helpen om het beste uit jezelf te halen. Want doorgroeien, dat heb je bij ons helemaal zelf in de hand. Wie weet wordt je teamleider of senior klantadviseur. Of groei je door naar een compleet andere afdeling. Trek dus zeker je ‘stoute’ schoenen aan en waag die sprong!

Een aantal van jouw collega's

Teddy

Senior specialist klantvragen

Brigitte

Senior Specialist klantvragen