Team Klantenservice
Bij Promovendum proberen we een glimlach te toveren op het gezicht van onze klanten. De afdeling die hier het beste in is? Klantenservice natuurlijk! Dagelijks is deze afdeling druk bezig met het beantwoorden van uiteenlopende vragen van klanten. Telefonisch, maar ook via chat en per e-mail. Altijd met één doel voor ogen: tevreden klanten, mét een glimlach.
Hier gaan jullie voor
Wij zijn een hecht team met één gezamenlijk doel: de klant écht verder helpen. Wat we hebben geleerd tijdens het behalen van onze Wft diploma’s, zetten we dagelijks in om klanten van het beste advies te voorzien. We nemen de tijd voor elk gesprek, denken mee en zorgen ervoor dat klanten zich echt gehoord voelen. Of het nu gaat om het uitleggen van een polis, het regelen van een wijziging of het persoonlijk verrassen van een klant met een kaartje, met jouw kennis en vriendelijke houding zorgen we voor een glimlach bij de klant.
Daarbij staan we er nooit alleen voor: we helpen elkaar, schakelen snel met collega’s van onder andere Acceptatie, Schade en andere teams, en delen actief kennis. Zo zorgen we samen voor kwaliteit en blijven we als team én individueel groeien.
Past deze afdeling bij jou?
Als je energie haalt uit klantcontact, graag samenwerkt in een groot en hecht team en het leuk vindt om steeds iets bij te leren, dan voel je je hier thuis. Binnen ons team krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Bijvoorbeeld door meer verantwoordelijkheid te nemen binnen het team, of door uiteindelijk een stap te maken richting een van onze andere afdelingen. Trek dus zeker je ‘stoute’ schoenen aan en waag die sprong!
Even kennismaken
We kunnen je van alles vertellen over dit team, maar wie kan het beter vertellen dan één van onze eigen collega’s? Bekijk hier de video van Teddy. Ze is teamleider en vertelt je meer over het inwerken, het team, de sfeer en doorgroeimogelijkheden. Lijkt werken bij ons serviceteam je wat? Kom dan gerust een kop koffie drinken.