Team Klantenservice

Team Klantenservice

Bij Promovendum proberen we een glimlach te toveren op het gezicht van onze klanten. De afdeling die hier het beste in is? Klantenservice natuurlijk! Dagelijks is deze afdeling druk bezig met het beantwoorden van uiteenlopende vragen van klanten. Telefonisch, maar ook via chat en per e-mail. Altijd met één doel voor ogen: tevreden klanten, mét een glimlach.

Vacatures Klantenservice

Hier gaan jullie voor

Wij zijn een hecht team met één gezamenlijk doel: de klant écht verder helpen. Wat we hebben geleerd tijdens het behalen van onze Wft diploma’s, zetten we dagelijks in om klanten van het beste advies te voorzien. We nemen de tijd voor elk gesprek, denken mee en zorgen ervoor dat klanten zich echt gehoord voelen. Of het nu gaat om het uitleggen van een polis, het regelen van een wijziging of het persoonlijk verrassen van een klant met een kaartje, met jouw kennis en vriendelijke houding zorgen we voor een glimlach bij de klant.
 

Daarbij staan we er nooit alleen voor: we helpen elkaar, schakelen snel met collega’s van onder andere Acceptatie, Schade en andere teams, en delen actief kennis. Zo zorgen we samen voor kwaliteit en blijven we als team én individueel groeien.
 

Past deze afdeling bij jou?

Als je energie haalt uit klantcontact, graag samenwerkt in een groot en hecht team en het leuk vindt om steeds iets bij te leren, dan voel je je hier thuis. Binnen ons team krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Bijvoorbeeld door meer verantwoordelijkheid te nemen binnen het team, of door uiteindelijk een stap te maken richting een van onze andere afdelingen. Trek dus zeker je ‘stoute’ schoenen aan en waag die sprong!

Even kennismaken

We kunnen je van alles vertellen over dit team, maar wie kan het beter vertellen dan één van onze eigen collega’s? Bekijk hier de video van Teddy. Ze is teamleider en vertelt je meer over het inwerken, het team, de sfeer en doorgroeimogelijkheden. Lijkt werken bij ons serviceteam je wat? Kom dan gerust een kop koffie drinken.

Waarom Promovendum? Zij kunnen het weten!

Vanaf de eerste dag al gelijk op mijn plekje. We hebben een heel leuk en gezellig jong team. Nog steeds val ik van de ene positieve verbazing in de andere. Alles is top geregeld!

Rianne, Klantadviseur

Het mooie aan ons team is dat je je als nieuweling binnen no-time thuis voelt. Je voert misschien de gesprekken alleen, maar er staat altijd een team achter je voor overleg of vragen. We zijn er voor elkaar! En zelfs op drukke dagen is er altijd ruimte voor humor.

Irene, Klantadviseur

Binnen het serviceteam hangt een fijne werksfeer en staat iedereen voor elkaar klaar. Elke dag leer je iets nieuws en krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen. Het is een feestje om hier te werken!

Carmen, Klantadviseur

Elke dag is anders op de serviceafdeling en dat maakt het juist leuk. Je moet goed kunnen schakelen en soms stevig in je schoenen staan. Gelukkig sta je er hier nooit alleen voor en helpen collega’s waar ze kunnen. De sfeer is relaxed en je kunt jezelf zijn. Dat maakt dat ik hier op m’n plek zit.

Mitchel, Klantadviseur

Een aantal van jouw collega's

Teddy

Teamleider klantcontact

Irene

Klantadviseur

Priscilla

Klantadviseur

Rebecca

Supervisor klantadvies

Charlotte

Klantadviseur

Youri

Klantadviseur

Lydia

Klantadviseur

Claudia

Medewerker intake klantadvies

Demi

Klantadviseur

Dick

Manager klantcontact

Mouna

Klantadviseur

Priscilla

Klantadviseur

Laura

Klantadviseur

Jim

Klantadviseur

Lovena

Klantadviseur

Mitchel

Klantadviseur

Odette

Klantadviseur

Romy

Klantadviseur

Carmen

Klantadviseur