Klanttevredenheid

Stapel kaartjes KT challenge

Iedere dag werken we hard om onze klanten een glimlach te geven. Op de afdeling Klanttevredenheid monitoren en analyseren we reviews, complimenten en eventuele klachten. Wat maakt onze klanten enthousiast, of juist minder tevreden? Als team hebben wij één doel voor ogen: zorgen dat onze klanten tevreden zijn.

Vacatures bekijken

Hier gaan jullie voor

Tevreden klanten, dat is onze prioriteit. Als afdeling vertegenwoordigen wij onze klanten. We zijn kritisch en vragen ons altijd af: "Wat is het beste voor de klant?" en "Wat kan er beter?". Dit doen we onder andere door verbeterpunten te signaleren in reviews. Klantfeedback nemen we serieus en pakken op. En een klacht? Dat is voor ons een kans om alsnog te zorgen voor een glimlach. Als team zetten we ook regelmatig klantonderzoeken op. We zijn nieuwsgierig wat klanten van ons vinden. Maar we willen ook graag weten wat beter kan of waar klanten vastlopen. Met die informatie adviseren we collega’s en zetten we projecten op om klanten nóg beter te helpen. Zo worden we iedere dag een beetje beter.

Past deze afdeling bij jou?

Niet alleen voor de klant, maar zeker ook voor onze collega’s willen we het beste. Samen zetten we stappen, maken we meters. Met opleidings- en doorgroeimogelijkheden willen we je helpen om het beste uit jezelf te halen. We groeien hard, zijn ambitieus en collegiaal. We blijven onszelf uitdagen en zijn niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Tussen het harde werken door is er natuurlijk altijd tijd voor een glimlach, maar nog liever horen we een schaterlach! Door onze informele werksfeer houden we de lijnen kort. Zo is er altijd ruimte voor nieuwe inzichten en goede ideeën. Als jij na je werkdag met veel energie thuis komt, hebben wij het samen goed gedaan!

Zorgen voor een glimlach? Zij weet hoe!

Ik geniet het meest van mijn werk als een klein gebaar – attentie of kaartje – een klant ontroert of verrast. Dat is precies wat we er mee willen bereiken, en dan heb ik echt zo’n ‘tsjakka!’-gevoel.

Danielle, Procescoördinator Klanttevredenheid