Klantondersteuning

Medewerkers bellen met headset op

De aanvragen voor onze verzekeringen blijven binnenstromen. Tussen al deze aanvragen zitten uiteraard ook een aantal risicogevallen. Samen met 21 collega’s buigen we ons over deze risico’s.

Vacatures bekijken

Hier gaan jullie voor

Zowel voor onze schade- als onze zorgverzekerden hanteren we een aantal criteria voordat we akkoord gaan met de verzekeringsaanvraag. Met de komst van digitale verzekeringsaanvragen wordt een groot deel van deze criteria automatisch gecontroleerd. Onze specialisten buigen zich over de bijzondere (risico)gevallen. Wat is de cataloguswaarde van de auto? Is deze goed beveiligd? Heeft de klant eerder schade gereden? We rusten niet tot we alle twijfels weggenomen hebben. Wanneer de aanvraag de keuring van het acceptatieproces heeft doorstaan, pakken onze collega’s van financiën het stokje over. We zorgen ervoor dat de premies van de verzekeringen geïncasseerd worden. Ook verwerken we betalingen en monitoren we achterstanden. Door contact met klanten, incassobureaus en andere maatschappijen, waken we ervoor dat achterstanden niet verder oplopen. Daarnaast keren we de schadevergoedingen van onze verzekerden tijdig uit. Door alert te zijn op mogelijke risico’s zorgen we er samen voor dat we een écht goede verzekering kunnen blijven bieden. 

Past deze afdeling bij jou?

Niet alleen voor de klant, maar juist ook voor onze collega’s willen we de beste zijn. Samen zetten we stappen en maken we meters. Met opleidings- en doorgroeimogelijkheden willen we je helpen om het beste uit jezelf te halen. We groeien hard, zijn ambitieus en collegiaal. We blijven onszelf uitdagen en zijn niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Door onze informele werksfeer houden we de lijnen kort. Zo is er altijd ruimte voor nieuwe inzichten en goede ideeën. Als jij na je werkdag met veel energie thuis komt, hebben wij het samen goed gedaan.

Een aantal van jouw nieuwe collega's

Kyra

Specialist zorgaanvragen

Danique

Specialist klantgegevens

Emese

Specialist klantgegevens

Corné

Specialist financiën

Christopher

Senior specialist financiën

Joy

Specialist financiën

Jesse

Specialist verzekeringsaanvragen

Dave

Specialist verzekeringsaanvragen

Janaire

Specialist verzekeringsaanvragen

Gamze

Specialist financiën

Nine

Specialist klantgegevens

Waarom Promovendum? Zij kunnen het weten!

Bij acceptatie is geen vraag hetzelfde. Of het nu een nieuwe aanvraag is of een wijziging een verzekering. Dagelijks doen we ons uiterste best om elke vraag en de mogelijkheden die daarbij horen tot in detail uit te zoeken. Zo zorgen wij ervoor dat onze klanten goed verzekerd zijn en blijven.

Janaire, Specialist verzekeringsaanvragen

De wereld van verzekeringen verandert constant en daar moeten we op inspelen. Of het nu gaat om nieuwe technieken voor warmtepompen, oplaadpalen voor elektrische auto’s of achterstanden bij het CBR. De vraag of iets kan of mag komt dan bij ons team te liggen.

Mark, Senior specialist verzekeringsaanvragen

Wij hebben best een groot team. Dat zijn allemaal mensen met een eigen mening en wensen. Ik denk dat met elkaar communiceren echt ‘the key’ is. Omdat we ook buiten werk soms dingen samen doen, heerst er een ontspannen werksfeer. 

Maaike, Specialist zorgaanvragen